Bootea

Als aanvulling op mijn detoxkuur wilde ik vandaag mijn blog wijden aan Bootea. Dit is een 14- of 28-daagse Theetox die ook je lichaam reinigt en helpt bij het afvallen. Ik zag deze thee bij De Tuinen toen ik daar was om mijn detoxkuur aan te schaffen en ik was eigenlijk meteen wel bijzonder geïnteresseerd erin en was thuis meteen even gaan googlen. Daarom wil ik dit vandaag met jullie delen, omdat ik afgelopen weekend immers ook vertelt had over mijn detoxkuur en hoe jullie dit eventueel zelf ook zouden kunnen uit proberen.

De 14-daagse Theetox zorgt voor een intensieve detox van het lichaam en ondersteunt gewichtsverlies. De thee heeft een unieke samenstelling van krachtige, natuurlijke kruiden en wordt geleverd in een box die 7 theezakjes voor ’s avonds en 14 theezakjes voor ’s ochtends bevat. Aangezien het thee is die ervoor zorgt dat je lichaam gedetoxt wordt, noemen ze het theetoxen. Deze thee is verkrijgbaar bij De Tuinen in een 14-daagse of 28-daagse verpakkein.

Daytime Detox

Drink de thee als zodra je wakker wordt ’s ochtends en laat 3 tot 5 minuten trekken in heet water. Als je de thee vergeet, drink het dan wanneer je eraan denkt.

Ingrediënten

Chinese Oolong tea
Maté leaves
Ginger root
Fennel seeds
Lemongrass
Dandelion leaf
Ginseng root
Gotu Kola leaves
Nettle leaves

Bedtime Cleanse

De avondthee drinkt je om de dag. Begin hiermee op de dag dat je met de theetox start en laat de thee 3 tot 5 minuten trekken in heet water. Deze avondblend bevat geen cafeïne en kan de stoelgang stimuleren. Op deze manier raakt je lichaam op een natuurlijke manier gifstoffen kwijt. Het laxerende effect komt meestal 8 uur na het gebruik van het product op.

In dit zakje zitten 7 zakjes thee. En deze drink je om de dag voor je gaat slapen. Deze thee bevat Senna wat eigenlijk een natuurlijk middel is wat laxerend werk. Dit is dan ook gelijk het verhaal waardoor de een zegt dat het slecht is en de ander dat het geen kwaad kan. Ik heb me de afgelopen week laten informeren en veel gelezen over Senna en daaruti is voor mij naar voren gekomen dat als je het veel in neemt en een langere periode worden je darmen ‘lui’. Deze theetox duurt 14 dagen en je drinkt daarvan maar 7 dagen de thee met Senna die zo een kleine hoeveelheid heeft dat het echt geen kwaad kan.

Ingriëdienten

Senna leaves
Peppermint leaves
Fenugreek seeds
Liquorice root
Burdock root
Hawthorn leaves
Valerian root
Psyllium seeds

Bootea1

Allergie advies
Bootea Theetox is verpakt in een fabriek waar ook noten worden verwerkt.

Disclaimer
Deze thee moet gedronken worden als onderdeel van een gezonde beperkte calorie inname. Mochten symptomen als misselijkheid, overgeven of langdurige diarree voorkomen stop dan gelijk met gebruik en vraag dan je huisarts om advies.

De voordelen op een rij van Bootea Theetox

• Bikini proof
• Onderdrukt honger en eetlust
• Bevat natuurlijke ingrediënten
• Vrij van conserveringsmiddelen

Tip: Start in het weekend met de Theetox zodat je lichaam rustig kan wennen aan de kuur.

Kijk ook eens op de site http://www.bootea.com om meer informatie hierover in te winnen. Ik ga vanaf volgende week het ook eens proberen en zal jullie dan ook zeker op de hoogte stellen van mijn bevindingen. Op de site staat ook nog een bijpassend voedingsplan, maar die ga ik niet doen, ik hou mij bij de theetox.

Geef een reactie

